niedziela, 5 maja 2013

Teksty na msp

             Napiszę wam dziś trochę fajnych tekstów na moviestarplanet do dymka                                                                                   "co teraz robisz?"

  • Wyślij autograf o treści Pomoc, na numer *********** - zamiast ********** napiszcie swój nick
  • Chyba zaczne kolekcjonować autografy. To dasz? Będę miała już 6! - jak dostałaś np. 3 autografy to piszesz, że będziesz miała 4
  • Nie klikaj krzyżyka! Daj autograf!Wspomóż nieboszczyka!
  • Ręce do góry! To napad! Dawać autografy, albo was pozabijam*! - * najlepiej dodać jakąś animke walki :)
  • Wiadomość od mojego bonniesa: Może dasz autografa mojej pani i uwolnisz się od migoczących dymków?
  • Co się tak gapisz? Dymka nigdy nie widziałeś?
  • 99% osób, czyta ten tekst z ręką na myszce
  • Co teraz robie? Pisze dymka
  • No weź się tak nie gap! Zawstydzasz mnie! 
  • KURA jeżeli to przeczytałeś dasz mi grafa?
  • Co teraz robicie? Siedzicie na kompie? To współczuje kompowi
  • Jeżeli klikniesz krzyżyk to mnie nie lubisz 
  • Frugo jest bogiem, żelki nałogiem, lody zabawą a kisiel podstawą
  • Kocham mamę kocham tatę a najbardziej ich wypłatę
  • nie ma opisu bo nie ma długopisu jak będzie długopis to będzie i opis
                              A oto czego nie pisać:
  • Chodzi plotka że jestem słodka
  • marsz zobaczyć moje filmy!
  • 20043/3000 fame do next lvl pomóżcie!
  • Otóż chodzi mi dziś o level strasznie mało mi brakuje i wciąż nikt mi nie pomaga wczoraj to normalnie musiałam sama zarobić tysiaka i dużo mi to zajeło

2 komentarze:

  1. możesz dopisać czy to piątek czy sobota Justin Bieber to idiota...myje zęby kabanosem a popija ostrym sosem

    OdpowiedzUsuń